fredag 15. mai 2009

Oppsumering av torsdag

Mens Seb var hjemme og øvde på engelsk eksamen, har Morten, Torkel og jeg (Håkon) funnet på en del ting. Det begynte med at Torkel ringte meg, mens jeg var på vei hjem klokka 12 etter en deilig dag på skolen, og spørte om jeg ble med på å ta "bling" i øra. Jeg nekta plenty, men Torkel var fortsatt gira, selvom verken jeg eller Morten joina.
Så, èn mindre heterofil i gjengen... Neida, Torkel! DU ER SÅ SØT SÅ!(Ikke minst en drit kul, kjekk, deilig og fin gutt med stor tiss)

Ellers var det paradise finale, der vi så vidt rakk en short tur innom rema og hamstra godis, som rike Torkel betalte alt for. Thanks for that Torkel pus.
Ellers skjedde det ikke så mye spesielt i går ass! Men i dag kommer det nye videoer og nye innlegg!
Og angående stemmekonkurransen: Det er ikke helt klart hva det blir til den som vinner, men den personen som taper, må gjøre noe piss! Så har du noen forslag, kommenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SNAKKES;

3 kommentarer:

Zlatan sa...

Taperen kan løpe i bare truse 2 ganger rundt torget.

hadde vært fett : )

Kuuse sa...

haha, lett!

Kuuse sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.